Menu

Onze werkzaamheden

Communicatie advies

Doelstelling-, budget- en doelgroepgericht.

Strategie

Hoe en wanneer communiceren om het beslissingsproces van de doelgroep te beïnvloeden.

Lay-out

De bepalende basis voor het 1e contact en de daaruit voortvloeiende actie. Van logo tot corporate identity. Van website tot de factuur aan uw opdrachtgever.

Buitenreclame

Vast en digitaal. Op straat, in winkel en –centra, horeca, in de lucht, op het water. Waar de doelgroep zich beweegt, wordt zij geconfronteerd met beschikbare middelen

Print

Massa, special-interest of vakgericht. Wij gaan altijd voor de beste positie, voor de beste prijs.

Online

Hoe directer hoe beter. Op social media, zoekmachines, doelgroepgerichte sites. Op computer, tablet of mobiel. Graag adviseren we display-campagnes met behulp van de varianten binnen Programmatic Advertising*.

Programmatic Advertising

Geotargeting: Target de doelgroep op basis van postcode, stad, regio of land of zelfs op GPS coördinaten. Vooral de laatste is erg interessant, denk bijvoorbeeld aan het bereiken van een groep mensen in een stadion, bioscoop of op een beurs.

Timetargeting: Target de doelgroep op basis van een specifiek tijdstip, dit is ook erg waardevol in combinatie met de GPS targeting. Zo kun je bijvoorbeeld rondom een specifieke voetbalwedstrijd in een stadion adverteren.

Temperatuurtargeting: Adverteer op basis van de weersverwachtingen. Verkoop je airco’s? Dan kun je banners tonen wanneer het buiten bijvoorbeeld boven de 30 graden is.

Audiencetargeting: Net zoals bij retargeting maak je hierbij gebruik van cookiegegevens van specifieke doelgroepen, met als verschil dat je niet je eigen data gebruikt maar de cookiegegevens van derden.

Werkwijze CBN

In de praktijk hebben veel werkzaamheden te maken met de lopende gang van zaken, en niets met doelgroepen. Maar op het moment dat het om het realiseren van uw doelstellingen gaat, gaan wij het extra naar ons zin hebben.
Voor zover uw doelgroep nog niet bekend is brengen we deze samen met u in kaart. Na het bepalen van de socio-demografische- persoons- en interessekenmerken kijken we waar uw doelgroep zich bevindt, hoe zij leeft. Vervolgens stellen wij de meest optimale manier van communiceren voor in combinatie met de in te zetten middelen. Over de strategie omtrent communicatiemiddelen denken wij heel praktisch. Zowel offline als online gaat het om - goede Timing – de beste Geo – de positie met hoogste Confrontatiekans – de beste Prijs. Alles met een doel….naamsbekendheid en leads!
Vrijblijvend kennismaken?! Bel 010 2800060 en vraag naar Karel Stout of stuur een email naar info@cbnbv.nl.
page-break